
O investigație realizată de Snoop.ro aduce la lumină noi informații despre campania de pe TikTok prin care liberalii l-au susținut pe Călin Georgescu.
„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, afirmă mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL, referindu-se la campania finanțată de liberali, care, conform documentelor CSAT, a fost realizată în favoarea lui Călin Georgescu.
Eurodeputatul a confirmat ceea ce au declarat diverse surse liberale: că, încă din primăvară, a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost furnizate scripturile pentru micro-influencerii implicați în campania de pe TikTok.
Liberalul recunoaște că s-a întâlnit cu FameUp, dar afirmă că nu a avut responsabilități în campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în aria sa de competență.
„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a declarat Rareș Bogdan.
Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe candidatului Călin Georgescu pe TikTok și a strâns 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată și că hashtag-ul inițial era „Echilibru și Seriozitate”, destinat promovării candidaturii liberalului Nicolae Ciucă.
Mai multe informații pot fi găsite pe Snoop.ro.
+++
Pe 21 decembrie, Snoop.ro a raportat că ANAF a descoperit că PNL a investit într-o campanie care l-a promovat pe Georgescu pe TikTok. Aceasta poartă denumirea #EchilibrușiVerticalitate și a fost desfășurată cu influenceri pe TikTok, despre care un document desecretizat al CSAT sugerează că „este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Rusia în Ucraina”, înainte de invazie.